Autor Wątek: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?  (Przeczytany 19563 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

guest519

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #30 dnia: 01-Mar-2018, 12:17:13 »
Nie muszę rozmawiać z lekarzem by wiedzieć ze p24 nie zanika.


Cytuj
Ty wierzysz, ze tak jest, bo u Ciebie test wskazal ten antygen - a nie przeciwciala.
Zakladam, ze robiles test znacznie wczesniej niz po 6 - 12 tygodniach od zdarzenia, ktore doprowadzilo do zakazenia ?
I powiem tak, zle zakładasz. Nie zakładaj się bo to nie jest twoja mocna strona.

guest1110

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #31 dnia: 01-Mar-2018, 12:19:02 »
Czyli jezeli nie od lekarza, to wiesz to z wielu wiarygodnych publikacji naukowych ? Czy tylko „ze szlyszenia” na forum ?

Jezeli moge zapytac:
po jakim czasie robiles test od zdarzenia ?

guest519

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #32 dnia: 01-Mar-2018, 12:21:01 »
Wiem bo mam pewna wiedzę na temat wirusologii której ty nigdy nie ogarniesz.

guest1110

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #33 dnia: 01-Mar-2018, 12:22:43 »
Wiedze z wiarygodnych publikacji ? Nie „zaslyszana” z forum ?

guest519

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #34 dnia: 01-Mar-2018, 12:25:30 »
Naucz się czytać i myśleć to pomaga w dzisiejszym życiu. Wiarygodnych osób, z którymi nigdy nie będziesz miał styczności. Podważać moj autorytet, naprawdę masz tupet.

guest212

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #35 dnia: 01-Mar-2018, 12:45:29 »
Konrad,  większość osób udzielających rad na forum, nie bierze swojej wiedzy stąd że "u mnie tak było , to wiem", albo "ja i szwagier tak uważamy , to tak musi być", tylko z rzetelnej edukacji.
Dodatkowo popartej doświadczeniem.
Tak ze z ocenianiem osób które udzielają Ci dobrych informacji bądź ostrożniejszy.

guest1110

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #36 dnia: 01-Mar-2018, 13:46:41 »
Przepraszam. Ponosza mnie emocje juz. Chcialbym zeby ta niepewnosc sie juz skonczyla. Niezaleznie od wyniku. Najgorsza jest niepewnosc. Jak test RNA wykaze zakazenie - przynajmniej wczesnie zaczne terapie i moze nawet bede zyc do starosci. Jezeli wyniki beda ujemne - zakoncze temat.

Praktycznie miesiac czekania na wynik.

@Zejman - wiem, ze prowadzisz wyklady dla studentow medycyny na ten temat. Czy potwierdzasz, ze jezeli organizm nie zaczal wytwarzania przeciwcial nawet po 12 tygodniach - to czy jezeli ich nie ma nawet do 6 miesiaca od zakazenia - testy IV generacji i tak wykaza zakazenie po antygenie (bialku p24) ? Czy jednak rzeczywiscie tak jak wielu ludzi mi juz mowilo (ktorzy z racji tego co robia tez powinni miec wiedze) staje sie ono nie wykrywalne dla testow po miesiaciu lub wiecej ?

Bylbym Ci wdzieczny bardzo za odpowiedz.

Chcialbym poznac jeszcze Twoje stanowisko w tej sprawie. Moze doczekam do tego wyniku jakos.


Uwazasz, ze ten test RNA to byla tylko strata pieniedzy ?

guest212

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #37 dnia: 01-Mar-2018, 14:06:36 »
Uściślijmy.
Prowadzę szkolenia także dla studentów. Czasem są to też studenci medycyny. Ale nie jestem wykładowcą akademickim  ;D Żeby nie było  ;D
A nawet gdybym był , to każdy ma prawo się mylić i nie wiedzieć wszystkiego.
Bo wszystko to wie tylko Bóg, Allah, Kryszna, albo Latający Potwór Spaghetti, zależnie od wierzącego.
Nie wiem kto Ci napisał ze białko przestaje być widoczne dla testów po miesiącu  :)
Uważam że straciłeś pieniądze niepotrzebnie.
Ale , Twoje pieniądze , Twoja sprawa.
Obyś tylko nie wpadł w spirale testowania ciągle nie wierząc w wynik ;)

guest1110

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #38 dnia: 01-Mar-2018, 14:23:39 »
Wierze, ze jak ten RNA da ujemny wynik - to juz zakoncze temat. Opisze tylko jeszcze swoja historie i wszystkie obawy. Pod warunkiem, ze wynik bedzie ujemny.

Ostatani test przesiewowy IV generacji zrobilem dokladnie po 15 tygodniach.
Wczesniej po 14 / 13 / 12 / 11 / 9 tygodniach.


Trudno mi uwierzyc w taki zbieg okolicznosci, ze takie stany chorobowe mam akurat teraz. Chociaz pamietam - HIV nie diagnozuje sie po objawach. Ale nie tak dawno czulem sie swietnie.

Ogromny zbieg okolicznosci. Juz nie mowiac o tym, ze sa osoby, ktore maja niemalze identycznie - chociazby Mateusz, ktory wczesniej tu pisal. Nie mam tu na mysli tylko tych grypowych objawow. Nimi sie najmniej przejmuje.

guest1110

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #39 dnia: 01-Mar-2018, 14:27:04 »
@Dirtymen - pisal o tym, ze po miesiaciu przestaje byc to bialko wykrywalne przez testy. Mowila tak tez jedna osoba z telefonu zaufania oraz ludzie z laboratorium, a badania robilem w dwoch. Teraz RNA w prywatnej klinice i tez tu dostalem takie informacje.


Jezeli chcesz / mozesz - zerknij do mojego drugiego tematu: http://hivinfo.pl/forum/index.php?topic=2905.0

guest212

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #40 dnia: 01-Mar-2018, 14:48:15 »
Dirty nie dopisał Ci że wtedy dla testu zaczynają być widoczne przeciwciała.
Co jasno i wyraźnie napisał Ci Luc.
Zrobiłeś 6 testów przesiewowych ???!!! I nadal się testujesz nie wierząc w ujemny wynik???!!
Dla mnie to zamyka temat.
Tobie, obawiam sie że tematu nie zamknie ,nawet 20 testów.

guest519

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #41 dnia: 01-Mar-2018, 15:00:50 »

Trudno mi uwierzyc w taki zbieg okolicznosci, ze takie stany chorobowe mam akurat teraz. Chociaz pamietam - HIV nie diagnozuje sie po objawach. Ale nie tak dawno czulem sie swietnie.

Ogromny zbieg okolicznosci. Juz nie mowiac o tym, ze sa osoby, ktore maja niemalze identycznie - chociazby Mateusz, ktory wczesniej tu pisal. Nie mam tu na mysli tylko tych grypowych objawow. Nimi sie najmniej przejmuje.

HIV nigdy nie diagnozuje się na podstawie objawów. Myślałem ze już tego się nauczyliście.

Ja wiem ze facet chory to tragedia ale ogarnijcie się. Są dookoła ludzie bardziej chorzy i mniej narzekają niż wy.

guest1110

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #42 dnia: 01-Mar-2018, 15:24:36 »
Hah. Czyli mozna stwierdzic, ze ta rekomendacja o 6 miesiacach - ma zastosowanie tylko przy testach III generacji ? No a czy przy jednoczesnym zakazeniu innymi wirusami (wirusem EBV czy zapalenia watroby) - to bialko p24 tez jest normalnie caly czas wykrywalne przez testy ?

guest1003

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #43 dnia: 01-Mar-2018, 15:34:27 »
No a czy przy jednoczesnym zakazeniu innymi wirusami (wirusem EBV czy zapalenia watroby) - to bialko p24 tez jest normalnie caly czas wykrywalne przez testy ?
Po jakiego uja Ty poraz milionowy zadajesz to pytanie? Nie szkoda Ci klawiatury??
Przeciez Ty masz juz wyrobione zdanie na ten temat...

@Dirtymen - pisal o tym, ze po miesiaciu przestaje byc to bialko wykrywalne przez testy. Mowila tak tez jedna osoba z telefonu zaufania oraz ludzie z laboratorium

guest1110

  • Gość
Odp: Czy test HIV RNA (jakosciowy) moze dac wynik fałszywie dodatni ?
« Odpowiedź #44 dnia: 01-Mar-2018, 15:50:47 »
Po prostu chcialbym wiedziec jak z tym jest na prawde. Czy test z jakiegos moze nie wykryc antygenu nawet jesli nie ma przeciwcial do 6 miesiaca. Za duzo sprzecznych informacji. Jakby kazdy podawal jedna wersje - nie mialbym obaw i niepewnosci.

Mam nadzieje, ze jest z tym tak jak Wy piszecie.

Przekonam sie jak dostane wynik testu RNA.